SUPPORT

Uw bedrijfssoftware is een extreem belangrijke schakel in uw bedrijfsproces, dat beseffen wij maar al te goed. U mag van ons dan ook maximale ondersteuning verwachten. Onze supportafdeling bestaat derhalve louter uit gecertificeerde en gediplomeerde specialisten, welke voor u klaar staan om elke vraag te beantwoorden.

MET EEN VAST AANSPREEKPUNT BENT U VERZEKERD VAN SNELLE EN ADEQUATE HULP DIE BIJ UW ONDERNEMING PAST.

VOORDELEN

Support door experts: Een team van diverse experts met gemiddeld 4 jaar Visma-werkervaring beantwoordt alle vragen over uw Visma pakket. Er zijn geen wachttijden. En bovendien stemmen we ons aanbod af op de kwaliteitseisen en behoefte van elke klant.

Meedenkende ondersteuning: Aangezien wij al bekend zijn met uw organisatie, medewerkers en bedrijfsprocessen, zorgen onze supportmedewerkers altijd voor een oplossing die past bij uw organisatie en houden ze rekening met problemen waar u in de toekomst tegenaan kunt lopen.

Account Manager: U krijgt een eigen vaste Account Manager die uw belangen behartigt en, waar nodig, druk zet op plekken waar dit nodig/noodzakelijk is om uw vragen op te lossen. Regelmatig vraagt de Account Manager naar uw ervaringen met onze supportafdeling. Met uw input kunnen we onze dienstverlening nog beter afstemmen op uw wensen en behoeften.

Support Portal: Op deze portal kunt u verzoeken plaatsen, de status van uw aanvragen inzien en altijd actuele informatie over uw product. U heeft op de Support Portal 24 uur per dag toegang tot onze kennisdatabase, waar u antwoorden krijgt op vragen over de software en de nieuwste updates download. Dat is niet alleen erg handig, maar ook een slimme manier om tijd te besparen.

Om gebruik te kunnen maken van zowel support als de kennisbank, dient u in het bezit te zijn van een Solidion Prepaid Premium support (SPPS) overeenkomst. Met SPPS betaald u geen vast bedrag, maar enkel voor de tijd welke u daadwerkelijk gebruik maakt van de dienstverlening.

Voordelen Support Mamut, Visma.net - Solidion
kosten Support Mamut, Visma.net - Solidion Prepaid Premium support: SPPS

REMOTE SUPPORT

Indien gewenst kunnen onze Servicedesk medewerkers support op afstand geven en kan via een programma meekijken op uw scherm of tijdelijk de controle overnemen van uw computer. Zodat ze meer inzicht krijgen in uw vraag en deze zo goed mogelijk kunnen beantwoorden. Deze service wordt geboden als onderdeel van SPPS.

VOORWAARDEN

– Onbeperkt geldig
– Support beschikbaar na ontvangst betaling
– Beschikbaar tijdens kantooruren

PRIJSINFORMATIE

SPPS Prepaid 60 minuten – 80 Euro
SPPS Prepaid 120 minuten – 140 Euro
SPPS Prepaid 240 minuten – 240 Euro
SPPS Prepaid 480 minuten – 400 Euro

Prijzen zijn excl. BTW

HEEFT U INTERESSE IN DEZE DIENST?

Laat het ons even weten en we nemen direct contact met u op.

Solidion contact